La metròpoli a debat

La Jornada sobre Municipis es realitza anualment i la promou la Fundació Ernest Lluch amb el suport de la Diputació de Barcelona amb la voluntat d’oferir un marc de reflexió sobre els problemes que afecten a l’àmbit local i les relacions que s’estableixen entre l’administració de proximitat i la ciutadania.

Béns comuns i renda bàsica: per una concepció no absolutista de la propietat

DIÀLEG2: divendres 10 de juny a les 18:30h. Béns comuns i renda bàsica: per una concepció no absolutista de la propietatAmb a participació de: David Casassas. Professor de Teoria social i política a la Universitat de Barcelona. Vicepresident de la Xarxa Renda Bàsica Jordi Mundó. Investigador principal al Grup de Recerca en Ètica Economicosocial i […]

D1. IMV: una mirada des del disseny

*Emissió en línia des de la seu del Ministeri d’Inclusió, Seguretat Social i Migracions: http://endirecte.amb.cat del primer dels 3 diàlegs del cicle dedicat a l’Ingrés Mínim Vital. Una iniciativa de la Fundació Ernest Lluch amb la coorganització de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB).