
El passat dijous 13 de març de 2025 es va dur a terme una molt cordial trobada Institucional entre representants de la Fundació Ernest Lluch i l’Excel·lentíssim Senyor Jaume Collboni, alcalde de Barcelona.
Per part de la Fundació Ernest Lluch hi assistiren el Sr. Joan Majó – President de la Fundació Ernest Lluch, el Sr. Enric Lluch – Vicepresident de la Fundació Ernest Lluch i representant de la família, la Sra. Anna Terrón – Patrona de la Fundació Ernest Lluch, el Sr. Ferriol Sòria – Director de la Fundació Ernest Lluch i la Sra. Esther Fraile – Responsable d’administració de la Fundació Ernest Lluch.
Per part de l’Ajuntament ed Barcelona la reunió va comptar amb la presència de l’Excel.lentíssim Alcalde Sr. Jaume Collboni, el Regidor Sr. Lluís Rabell i el Comissionat de Participació Sr. Pedro Aguilera.

La reunió va permetre al President Joan Majó exposar l’agraïment al suport ininterromput de l’Ajuntament de Barcelona a les activitats de la Fundació, i a la vegada va voler, de nou, i com s’ha fet sempre, posar la Fundació Ernest Lluch a disposició de l’Ajuntament de Barcelona per a tot allò en el que s’estimi que la idiosincràsia de la mateixa pugui ser útil a la ciutat.
El president Majó, conjuntament amb Enric Lluch i el director de la Fundació, Ferriol Sòria varen exposar a l’alcalde algunes de les activitats previstes per als actes de la commemoració dels 25 anys de l’assassinat d’Ernest Lluch (21 de novembre de 2025) “25 anys sense Ernest Lluch”, i de manera específica aquelles en les que faria molta il.lusió a la Fundació comptar amb l’acompanyament de l’alcalde i l’Ajuntament.
Es va acordar treballar conjuntament en aquesta direcció en una trobada cordial de reconeixment mutu i d’agraïment per part de la Fundació al suport institucional que s’ha mostrat i expressat per part del consistori a les activitats de la Fundació des que aquesta va començar a caminar.