Xavi Camino presenta la recerca “Skateboarding, ciutat i esport. Barcelona (1975-2010)”

Presentació de l'estudi resultant de la IV Beca Esport i Recerca que impulsen la Fundació Barcelona Olímpica i la Fundació Ernest Lluch

30 de març de 2011

Ahir, dimarts 29 de març, va tenir lloc a l’auditori del Museu Olímpic i de l’Esport, l’acte de presentació de la recerca “Skateboarding, ciutat i esport. Barcelona (1975-2010)”, a càrrec del seu autor, l’investigador social, Xavier Camino Vallhonrat. Carla Sariol en representació de la Fundació Barcelona Olímpica i Ferriol Sòria, director de la Fundació Ernest Lluch varen obrir l’acte per deixar pas tot seguit a la ponència de Xavier Camino, qui va exposar de manera entenedora i concisa, les línies principals de la seva recerca i les conclusions que n’ha extret.

El seu esudi sobre l’skateboading a la ciutat de Barcelona nodreix bona part de la seva tesi doctoral pendent de ser llegida i que constituirà una gran aportació a l’antropologia urbana aplicada a l’esport, així com una contribució des d’una altra vessant, a la interpretació de la ciutat de Barcelona, com a principal referència geogràfica i urbanística de l’estudi.

A totes les persones interessades, us posem a l’abast la recerca que podeu descarregar, aquí.