CERCAR ACTIVITATS

El futur d’Europa, escrit i parlat, demà al CaixaForum BCN

Diàleg a propòsit de la presentació del llibre Diàlogos sobre el Futuro de Europa

Data 07/05/2014

Hora 19:00

Organitza
Fundació la Caixa i Fundació Ernest Lluch

Lloc
Aula1 del CaixaForum Barcelona.

Descarrega

Organitza

DImecres 7 de maig a les 19h al CaixaForum Barcelona, l’expresident del Parlament Europeu, Enrique Barón i el periodista Lluís Bassets, presentats pel president de la Fundació Ernest Lluch Joan Majó dialogaran sobre “El Futur d’Europa”. Un acte de reflexió i anàlisi sobre la cruïlla en què es troba la construcció europea, i sobre el que ens juguem en les pròximes eleccions per configurar el Parlament d’Estrasburg.

Dialogar sobre Europa, avui

En els últims anys recorre Europa un sentiment que aplega malestar, desengany i esperança, que s’expressa de diferents formes en diferents països, i que té com a base, potser no sempre conscient, l’existència d’alguns problemes que calen ser abordats amb urgència. Amb aquesta intenció es van realitzar des de la Fundació Ernest Lluch els ‘Diàlegs per al Futur d’Europa’, un cicle de vuit diàlegs que ara surten publicats en un llibre

La coincidència de les imminents eleccions al Parlament Europeu amb la publicació del llibre, ens convida a parlar-ne de nou, amb un format de diàleg i conversa que ens permetran gaudir de la reflexió atenta escoltant les raons dels experts que ens acompanyaran sobre el què ens juguem en les pròximes eleccions al Parlament d’Estrasburg

Presentació del llibre: Diálogos para el futuro de Europa (2014) .

Editat al maig de 2014 en castellà per Editorial Milenio, la Fundació Ernest Lluch i el Consorci Universitat Internacional Menéndez i Pelayo de Barcelona (CUIMPB-Centre Ernest Lluch). Aquest llibre consta de 164 pàgines i recull els 8 diàlegs que es van realitzar als CaixaForum de Barcelona i Madrid, a la tardor de 2013, sota el títol de: Diálogos para el futuro de Europa.

Tota persona interessada en adquirir-lo ho podrà fer dirigint-se a qualsevol llibreria.