Diàlegs Economia i Esport

Presentació

La Fundació Ernest Lluch, des dels seus inicis ha contribuït a la reflexió social i acadèmica de l’economia i esport, primer amb l’extint ‘Premi a l’Esportivitat’ i després amb la promoció dels Diàlegs sobre Economia i Futbol.

El FC Barcelona i la Fundació Ernest Lluch van signar el 2013 un conveni que establia un marc global de col·laboració entre les dues entitats. Fruit d’aquesta aliança, i de les inquietuds de qui dóna el seu nom, així com els interessos per a la reflexió i la divulgació de la cultura i l’esport que comparteixen les dues institucions, es va acordar instaurar una conferència acadèmica anual sobre economia i futbol, que en la seva tercera edició va prendre el nom de Diàlegs Ernest Lluch d’Economia i Futbol. Des del 2020, aquests diàlegs han continuat de la mà de la UPF-BSM.

“Espai de reflexió per entendre les dinàmiques que s’estableixen entre economia i esport”

Històric dels diàlegs d’economia i futbol:

I Diàleg. Impacte de la crisi al futbol

II Diàleg. L’estadística al servei del futbol