Vols col·laborar amb la Fundació Ernest Lluch?

Fes-te “Amic” ajudaràs a fer possible el compliment dels objectius de la Fundació, així com en garantir la nostra independència i autonomia financera.

Particulars

“Sumem esforços, sumem per la Fundació Ernest Lluch”

30€/any

Rebràs informació dels Diàlegs i activitats de la Fundació + les publicacions anuals que editi la Fundació.

60€/any

Rebràs informació dels Diàlegs i activitats de la Fundació + les publicacions anuals que editi la Fundació + pack de benvinguda (llibres).

120€/any

Rebràs informació dels Diàlegs i activitats de la Fundació + les publicacions anuals que editi la Fundació + pack de benvinguda (llibres) + la Biografia i bibliografia d’Ernest Lluch i Martín.

altres Imports

Des de la Fundació ens posarem amb contacte amb tu per agrair-te personalment la teva donació especial.

Fer una donació a la Fundació té beneficis

A la teva declaració d’IRPF (Impost sobre la Renta de les Persones Físiques) pots desgravar un 80% dels primers 150€ donats i un 35% dels imports addicionals.

Si mantens o incrementes l’import que dones a la Fundació Ernest Lluch durant 3 anys, a partir d’aquest tercer any podràs deduir-te un 40% dels imports per sobre de 150€ (en lloc del 35%)

Formulari d’amics- particulars

NOTA:
T’informem que les dades que ens facilites a continuació passaran a formar part de la base de dades de la Fundació Ernest Lluch amb adreça a Fundació Ernest Lluch, c/ Santa Eulàlia, 66-80, –08340– Vilassar de Mar, amb la finalitat de registrar el teu donatiu i mantenir-te informat sobre les activitats de la Fundació. Pots exercir els teus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició dirigint un escrit a la Fundació Ernest Lluch (secretaria@fundacioernestlluch.org)

Institucions / Empreses

“Sumem esforços, sumem per la Fundació Ernest Lluch”

100€/any

200€/any

500€/any

altres imports

Fer una donació a la Fundació té avantatges

Formulari Institucions / Empreses

NOTA:
T’informem que les dades que ens facilites a continuació passaran a formar part de la base de dades de la Fundació Ernest Lluch amb adreça a Fundació Ernest Lluch, c/ Santa Eulàlia, 66-80, –08340– Vilassar de Mar, amb la finalitat de registrar el teu donatiu i mantenir-te informat sobre les activitats de la Fundació. Pots exercir els teus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició dirigint un escrit a la Fundació Ernest Lluch.