Premis i Beques

La Fundació Ernest Lluch convoca diferents Premis i Beques, d’acord amb l’objectiu fundacional de mantenir la memòria d’Ernest Lluch, el seu pensament i la seva obra, desenvolupant una tasca de continuïtat de la seva reflexió intel·lectual, de la seva activitat acadèmica, dels seus compromisos cívics i de les seves aspiracions socials, culturals i esportives.

XII Activitats 2017

La Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra i la Fundació Ernest Lluch, amb el propòsit comú d’incentivar la recerca en

IX Beques 2014

El IX Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques, premia el millor treball de recerca desenvolupat per alumnes de Batxillerat, en qualsevol disciplina de

VII Beca de Recerca Ernest Lluch 2010

La Fundació Ernest Lluch convoca la 7a edició de la Beca de Recerca Ernest Lluch.Recera premiada:  Proyecciones mediterráneas hacia el Atlántico. Presencia y estrategia comerciales de

VI Beca de Recerca Ernest Lluch 2009

La Fundació Ernest Lluch convoca la 6a edició de la Beca de Recerca Ernest Lluch.Recerca premiada:El constitucionalisme català en la cultura constitucional del primer liberalisme:

V Beca de Recerca Ernest Lluch 2008

La Fundació Ernest Lluch convoca la 5a edició de la Beca de Recerca Ernest Lluch.Recerca premiada: Inversiones españolas en América Latina (1980-2006), d’Eloi Serrano Robles.

III Beca de Recerca Ernest Lluch 2006

La Fundació Ernest Lluch convoca la 3a edició de la Beca de Recerca Ernest Lluch.Recerca premiada: La Conferència dels Tres Comuns (1697-1714). Una institució decisiva

II Beca de Recerca Ernest Lluch 2005

La Fundació Ernest Lluch convoca la 2a edició de la Beca de Recerca Ernest Lluch.Recerca premiada: Ideologia,política i realitat econòmica, en la formació professional industrial