Premis i Beques

La Fundació Ernest Lluch convoca diferents Premis i Beques, d’acord amb l’objectiu fundacional de mantenir la memòria d’Ernest Lluch, el seu pensament i la seva obra, desenvolupant una tasca de continuïtat de la seva reflexió intel·lectual, de la seva activitat acadèmica, dels seus compromisos cívics i de les seves aspiracions socials, culturals i esportives.

VII Beca de Recerca Ernest Lluch 2010

La Fundació Ernest Lluch convoca la 7a edició de la Beca de Recerca Ernest Lluch.Recera premiada:  Proyecciones mediterráneas hacia el Atlántico. Presencia y estrategia comerciales de

VI Beca de Recerca Ernest Lluch 2009

La Fundació Ernest Lluch convoca la 6a edició de la Beca de Recerca Ernest Lluch.Recerca premiada:El constitucionalisme català en la cultura constitucional del primer liberalisme:

V Beca de Recerca Ernest Lluch 2008

La Fundació Ernest Lluch convoca la 5a edició de la Beca de Recerca Ernest Lluch.Recerca premiada: Inversiones españolas en América Latina (1980-2006), d’Eloi Serrano Robles.

III Beca de Recerca Ernest Lluch 2006

La Fundació Ernest Lluch convoca la 3a edició de la Beca de Recerca Ernest Lluch.Recerca premiada: La Conferència dels Tres Comuns (1697-1714). Una institució decisiva

II Beca de Recerca Ernest Lluch 2005

La Fundació Ernest Lluch convoca la 2a edició de la Beca de Recerca Ernest Lluch.Recerca premiada: Ideologia,política i realitat econòmica, en la formació professional industrial