CERCAR ACTIVITATS

Concert de Maria Laffitte a l'església de Sta. Maria de Jonqueres

Data 03/06/2007

Hora 00:00

Iglesia de Santa Maria de Jonqueres. Maià de Montcal (La Garrotxa).

Organitza

L’Associació cultural i esportiva del Montcal (ACEM) organitza en nom de l’Ajuntament de Maià de Montcal, un cicle de concerts de música popular-tradicional i clàssica, dins del marc del romànic  Les esglésies de Santa Maria de Jonqueres i de Sant Martí de Dosquers, acolliran les actuacions tan d’artistes professionals com d’alumnes del Conservatori i/o escoles de música de Girona. Amb aquest cicle que s’inicia el proper diumenge 3 de juny amb el concert de Maria Laffitte es vol promoure la música de les comarques gironines i l’art romànic d’aquest municipi garrotxí, on Ernest Lluch hi tenia estança. La programació prevista per aquest any és la següent:

. Diumenge 3 de juny de 2007, actuació de Maria Laffitte a l’església de Santa Maria de Junqueres
. Diumenge 11 de novembre, actuació de Néstor Eidler a l’església de Sant Martí de Dosquers
. Concert dels alumnes del Conservatori de Girona (lloc i data a concretar).