CERCAR ACTIVITATS

Presentació del llibre 10 Diálogos para la calidad democrática i diàleg sobre l’Avaluació de la reforma del sistema sanitari a l’Ateneu Barcelonès

Data 27/09/2012

Hora 19:30

Organitza
Organitza: Fundació Ernest Lluch, amb la col·laboració de l’Ateneu Barcelonès

Lloc
Sala Verdaguer
Ateneu Barcelonès. Carrer de la Canuda, 6. Barcelona

Organitza

La Fundació Ernest Lluch us convida a la presentació del llibre
‘10 Diálogos para la calidad democrática’ i al diàleg posterior sobre l’Avaluació de la reforma del sistema sanitari, protagonitzat per Jaume Puig Junoy i Miquel Vilardell

L’acte tindrà lloc el proper dijous 27 de setembre a dos quarts de vuit de la tarda, a la Sala Verdaguer de l’Ateneu Barcelonès (Canuda 6, Barcelona).

19: 30h. Presentació del llibre 10 Diálogos para la calidad democrática
A càrrec de Lluís Pagès, president d’Editorial Milenio, Joan Fuster i Sobrepere, director del Projecte Diàlegs, i Lluís Maria de Puig, president de la Fundació Ernest Lluch.

19:45h. Diàleg “Avaluació de la reforma del sistema sanitari”
Dues persones amb visions complementàries i/o contraposades dialoguen sobre el sistema sanitari actual. Protagonitzen aquest diàleg:

• Jaume Puig Junoy, director del Centre de Recerca en Economia i Salut (CRES – Universitat Pompeu Fabra)
  • Miquel Vilardell i Tarrés, president del Col·legi de Metges de Barcelona.
  • Modera: Simone Léger, responsable de la vocalia de Sanitat de la Fundació Ernest Lluch.
Descobreix el llibre "10 Diálogos para la calidad democrática"

Editat el juliol de 2012 per Editorial Milenio, la Fundació Ernest Lluch i el Consorci Universidad Internacional Menéndez y Pelayo de Barcelona (CUIMPB-Centre Ernest Lluch), aquest llibre consta de 180 pàgines i recull els 10 diàlegs realitzats al llarg del 2011. Totes aquelles persones interessdes en adquirir-lo el poden trobar o bé encarregar-lo a les llibreries.

Sinopsi: La Fundació Ernest Lluch recull la proposta de diàleg de l’acadèmic i polític Ernest Lluch i Martín (1937-2000), com a instrument intel·ligent per a la resolució de conflictes, discrepàncies o desencontres atàvics. El diàleg com a essència de la democràcia pura, de la pulsió no bel·ligerant de l’ésser humà.

En la primera edició del Projecte Diàlegs (2011), es van celebrar un total de 10 diàlegs amb la participació de reconegudes personalitats del món de l’economia, la cultura, el pensament i la política. L’objectiu final és el de crear ponts d’entesa i, al mateix temps, posar a disposició de la ciutadania reflexions obertes a les diferents sensibilitats i expressions de la diversitat social, cultural, econòmica i nacional dels pobles d’Espanya. En aquestes pàgines s’ofereix una síntesi d’aquests diàlegs.