CERCAR ACTIVITATS

Recuperació econòmica: fortaleses i febleses

Data 02/06/2015

Hora 12:30

Organitza
Organiza: Sección Aragonesa de la Fundación Ernest Lluch Colaboran: Obra Social de Ibercaja y el Ilustre Colegio de Economistas de Aragón

Ibercaja Patio de la Infanta (calle San Ignacio de Loyola, 16. Zaragoza)

Organitza

Recuperació econòmica: fortaleses i febleses és el tema que abordarà el professor Emilio Ontiveros, president d’AFI i Catedràtic d’Economia de l’Empresa de la Universidad Autónoma de Madrid, a la quarta edició de l’homenatge anual que la Secció Aragonesa de la Fundació Ernest Lluch, organitza en memòria de l’il·lustre professor Enrique Fuentes Quintana.

Perfil del conferenciant:

Emilio Ontiveros Baeza, és llicenciat i doctor en CC.EE. Va treballar durant més de set anys, en empreses industrials d’àmbit nacional. Catedràtic Economia de l’Empresa (Universitat Autònoma de Madrid), de la qual va ser vicerector durant quatre anys. Va formar part del primer quadre de professors de la Facultat de Ciències Empresarials (ara Economia i Empresa) de Saragossa, impartint classes durant les seves tres primeres promocions. Fundador i President d’Afi (Analistes Financers Internacionals). Autor de diversos llibres i nombrosos articles i col·laboracions en revistes especialitzades. Col·labora habitualment en diversos mitjans de comunicació. Ha rebut diversos premis a la seva activitat investigadora i de divulgació de l’economia.

Vinculació de Fuentes Quintana amb Saragossa

Com a conseqüència del seu nomenament com a doctor honoris causa de la Universitat de Saragossa (1995), el llavors president de Caixa Inmaculada (CAI) – ara Grup Ibercaja-, Manuel Solà, va promoure juntament amb el professor José María Serrano Sanz, la presència del Professor Fuentes Quintana a Saragossa per impartir classes, pronunciar conferències i participar en presentacions de publicacions especialitzades.

Durant deu anys, un parell de vegades per curs, desenvolupava aquestes activitats. La seva última visita va ser el 2004, per pronunciar una conferència, a la seu del Govern de l’Aragó, sobre el comportament de l’economia espanyola des de la implantació de l’euro fins a la data esmentada. Ja llavors, va avançar una sèrie de riscos, que a dia d’avui s’estan complint amb exactitud esfereïdora

Certificat d’assistència per a estudiants

A tots els estudiants de les universitats pública, privada i escoles de negocis que s’acreditin a l’entrada de la conferència, se’ls estendrà un certificat d’assistència que podran incloure en el seu CV.

Per a més informació:

comunicacioncatedralluch@gmail.com