Barón, Bassets i Majó protagonitzen el diàleg sobre ‘El Futur d’Europa’

L'acte celebrat ahir al CaixaForum Barcelona va servir per presentar el llibre "Diálogos para el futuro de Europa"

8 de maig de 2014

Ahir dimecres 7 de maig la Fundació Ernest Lluch va reunir a l’Aula1 del CaixaForum de Barcelona a l’expresident del Parlament Europeu, Enrique Barón, al periodista Lluís Bassets i a Joan Majó (president de la Fundació Ernest Lluch) per dialogar sobre “El Futur d’Europa”. Un acte de reflexió i anàlisi sobre la cruïlla en què es troba la construcció europea, i sobre el que ens juguem en les properes eleccions al Parlament Europeu. El pes dels estats membres, la geopolítica i el paper d’Europa en el món, els lideratges, la incidència del vot dels ciutadans i la importància de les eleccions que avui entren en campanya van ser els temes principals que van dilucidar els ponents en un acte que va transcórrer pels camins del diàleg i la complicitat.

Precisament, la coincidència de les imminents eleccions al Parlament Europeu amb la publicació del llibre resultant del cicle de diàlegs que la Fundació va endegar a la tardor passada, va propiciar que es publicités la imminent presència a les llibreries del llibre "8 Diálogos para el futuro de Europa".

Presentació del llibre: Diálogos para el futuro de Europa (2014) .

Editat al maig de 2014 en castellà per Editorial Milenio, la Fundació Ernest Lluch i el Consorci Universitat Internacional Menéndez i Pelayo de Barcelona (CUIMPB-Centre Ernest Lluch). Aquest llibre consta de 164 pàgines i recull els 8 diàlegs que es van realitzar als CaixaForum de Barcelona i Madrid, a la tardor de 2013, sota el títol de: Diálogos para el futuro de Europa.

Tota persona interessada en adquirir-lo ho podrà fer dirigint-se a qualsevol llibreria.