ES CELEBRA LA I JORNADA ERNEST LLUCH SOBRE TERRITORI A ALACANT

16 de gener de 2008

Amb el títol d’Economia, Societat i Territori al País Valencià: Un espai de risc?, el passat divendres 25 d’abril es va inaugurar la I Jornada Ernest Lluch sobre Territori que organitzà la Secció Valenciana de la Fundació Ernest Lluch i la Universitat d’Alacant. La jornada va comptar amb la participació de reconeguts acadèmics valencians i constà de tres conferències marc que tingueren lloc al Campus de Sant Vicent del Raspeig de la Universitat d’Alacant (matí); així com d’una taula rodona que es realitzà a la tarda a la seu d”Alacant de la Universitat d’Alacant; i d’una conferència a càrrec de Xavier Ribera, escriptor del diari El País i que va tenir lloc a la seu del Club Diari Información, a Alacant.