La recerca de Clara Sarasa sobre la literatura econòmica espanyola del S.XVIII guanya la XII Beca de Recerca Ernest Lluch

23 de març de 2021

Comunicat del jurat de la convocatòria de la XII Beca de Recerca Ernest Lluch

Vilassar de Mar, 22 de març de 2021

La Fundació Ernest Lluch a través de la seva comissió Acadèmica, en primer lloc, vol enorgullir-se de l’alt interès dels 6 projectes de recerca que han optat a la Beca en aquesta convocatòria del 2021. Per aquesta raó, escollir-ne un no ha estat pas fàcil, ja fos per l’interès de la majoria dels temes proposats com per la categoria i solvència dels investigadors que els presentaven. Ha estat, doncs, una gran responsabilitat per al jurat decidir-se’n per un de sol quan n’eren bastants els que podien optar a l’ajut amb dignitat i garanties. Per això, volem encoratjar als aspirants no escollits a presentar-se novament en properes convocatòries .

Un cop analitzades la temàtica i el desenvolupament previst dels projectes, com també els currículums dels investigadors corresponents, la comissió va decidir, el dijous 18 de març de 2021, atorgar aquest premi a Clara Sarasa Aznar per la realització del projecte “La literatura económica española del siglo XVIII. Catálogo, repertorio historiográfico y análisis bibliométrico”

Cordialment,

Comissió Acadèmica Fundació Ernest Lluch