PUBLICACIONS

CONCILIAR LA DIVERSIDAD. PASADO Y PRESENTE DE LA VERTEBRACIÓN DE ESPAÑA

Autor Jon Arrieta i Jesús Astigarraga, eds.

Editor Servei Editorial de la Universitat del País Basc

Any de publicació 2009

Col·lecció: Acadèmica

Publicacions d’homenatge i divulgació de l’obra d’Ernest Lluch impulsades des de la Comissió Acadèmica de la Fundació Ernest Lluch. Aquesta col·lecció també inclou totes les publicacions que derivin de la Conferència Anual Ernest Lluch i d’altres activitats que puguin sorgir.

Dins dels seminaris celebrats en el marc del Seminari estable que en record d’Ernest Lluch mantenen els Cursos d’Estiu de la Universitat del País Basc-Euskal Herriko Unibersitatea i la Fundació Ernest Lluch des de l’any 2001, aquest llibre recull  bona part de les ponències que van ser presentades en els celebrats el 2007 i 2008 sota els títols respectius de “Trobades i desencontres nacionals a Espanya: Precedents i memòria històrica” i “La pluralitat territorial i nacional a Espanya: entre el que és obvi i el que és possible”.