CERCAR ACTIVITATS

Conferència a Saragossa de José Luís García Delgado “L’economia espanyola davant d’una nova legislatura: memòria i horitzó”

Amb la col.laboració de la Fundación Ibercaja, la Cámara de Comercio i la col.laboració media de el Heraldo de Aragón

Data 15/11/2023

Hora 18:30

Lloc
Patio de la Infanta Fundación Ibercaja VER MAPA San Ignacio de Loyola, 16 Zaragoza 50008

Imparteix la conferència José Luís García Delgado, catedràtic d’economia aplicada a la universitat Nebrija i membre de la real acadèmia de ciències morals i polítiques. El professor García Delgado va ser catedràtic d’Economia Aplicada a la Universitat Complutense i Rector de la Universitat Menéndez i Pelayo.

És Doctor Honoris Causa per diverses universitats, entre les quals la de Saragossa, autor de nombrosos treballs sobre la modernització econòmica d’Europa i Espanya, entre les seves obres més recents destaca: Los futuros del español. Horizonte de una lengua global (Alianza, 2023). A la conferència de dimecres que ve analitzarà la situació actual de l’economia espanyola, emetent un diagnòstic.

Inscripcions AQUÍ

LLOC: Patio de la Infanta – Fundación Ibercaja. San Ignacio de Loyola, 16 Zaragoza 50008

DIA i HORA: Dimecres 15 de novembre – 18.30

Organitza: