CERCAR Notícies

Descarrega

Galeria

Descarrega

El passat divendres 26 de juny a les 13.00 hores, a la Sala de Graus Albert Calsamiglia del Campus de la Ciutadella, de la UPF, va tenir lloc l’acte de lliurament del IV Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques. Per  quart  any consecutiu, la Fundació Ernest Lluch i la Facultat de Ciències Polítiques i Socials  de la UPF, lliuren  aquest premi al millor treball de recerca en aquest àmbit, realitzat  pels alumnes de batxillerat  dels centres públics i privats de Catalunya.

L’acte comptà amb la presència dels alumnes premiats, familiars i membres del jurat, i fou presidit pel Sr. Joaquim Prats, president de l’Agència per la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, el Sr. Jordi Guiu, degà de la Facultat de Ci+ències Socials i Polítiques de la UPF i pel Sr. Josep Maria Carreras, president de la Comissió acadèmica de la Fundació Ernest Lluch.

El Jurat, reunit a 16 de juny de 2009, ha decidit atorgar ex aequo el IV Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques a Marc Berruelo Ais, de l’IES Dolors Mallafrè i Ros, de Vilanova i la Geltrú, pel treball:  “La crisi subprime i el crack de 1929: comparació d’episodis d’eufòria financera” i a l’Adrià Doce i Llisó, de l’Aula Escola Europea, de Barcelona, per la recerca sobre “Les fundacions dels partits catalans, un cas de Think Tanks?”. El Jurat també va decidir atorgar una Menció Honorífica al treball “El Sistema Penitenciari Català”, d’Anna Escrigas Cañameras, de l’Escola Pia Caldes de Montbui, de Caldes de Montbui.