Arancha González Laya y Sylvie Kauffmann obren el cicle de diàlegs “Nusos de la Democràcia” parlant de la nova geopolítica europea

Primer diàleg del cicle de tardor "Nusos de la democràcia"

6 d'octubre de 2022

L’exministra d’Exteriors i actual degana de l’Escola d’Afers Internacionals de París SciencePo (Psia), Arancha González Laya, va instar a la Unió Europea a estar més alerta davant el conflicte a Ucraïna, “incloent-hi les armes si cal i incloent-hi una guerra per defensar la nostra manera de ser”, ha afegit. Així es va pronunciar ahir dijous 6 d’octubre al primer diàleg del cicle ‘Nusos de la democràcia’, coorganitzada per la Fundació Ernest Lluch i l’Observatori Social de la Fundació la Caixa.

El diàleg va comptar amb una intervenció inicial del president de la Fundació Ernest Lluch , Sr. Joan Majó, i de la directora de la FIAPP i patrona de la Fundació, Sra. Anna Terrón.

Davant d’una sala plena de goma gom, González Laya va assegurar que la UE ha de reivindicar la seva manera de pensar i que és un projecte de pau, però ha assenyalat que la Unió ha “d’aprendre a defensar aquest projecte de pau d’una manera més musculada”

Per la Fundació Ernest Lluch ha estat un honor tenir dues ponents de primer nivell en aquesta primera sessió de diàlegs del cicle.

Pots llegir la crònica feta per Gemma Masó @masogemma a Núvol:

Pots recuperrar la sessió a partir del Vídeo de la mateixa:

Pots llegir la Contra de la Vanguardia de Lluis Amiguet a Sylvie Kauffmann aquí:

Per a més informació consulteu les web:
www.fundacioernestlluch.org
www.palaumacaya.com

Coorganitza:

Observatori Social de la Fundació “la Caixa”

Amb el Suport de:

Aquesta imatge té l'atribut alt buit; el seu nom és generalitat.png
Aquesta imatge té l'atribut alt buit; el seu nom és diputacio.png
Aquesta imatge té l'atribut alt buit; el seu nom és ajuntament.png