LA CRISI: CAUSES, CONSEQÜÈNCIES I REMEIS

12 de desembre de 2008

Amb aquest títol, ahir, es va celebrar el Seminari Ernest Lluch a la Universitat de Barcelona, una jornada anual sobre economia que dirigeix el Catedràtic i patró de la Fundació Ernest Lluch, Dr.Antón Costas. L’acte va tenir lloc a l’Aula Magna de la Facultat d’Economia i Empresa de la UB amb una bona nodrida presencia d’estudiants i professors universitaris que varen omplir la sala. El degà de la Facultat d’Economia i Empresa, Sr. Antoni Alegre,i el Director-Gerent de la Fundació Ernest Lluch, Sr. Joaquim Llach, van obrir la jornada amb uns breus parlaments de benvinguda que van donar peu a les intervencions dels tres ponents. Des de punts de vista diferents però complementaris el Dr. José García Montalvo, el Dr. Vicente Salas i el Dr. Antón Costas, varen exposar les causes de la crisi financera mundial, els seus efectes a Espanya i varen debatre sobre la repercussió i possibles solucions a la crisi econòmica vigent. Un debat molt interessant que va suscitar un notable interès entre els presents a la sala.