Matheu i Centeno clouen el cicle de diàlegs sobre el futur del treball

Tercer i darrer diàleg dedicat al 'Life long learning', competències i qualificacions

1 de juny de 2022

Diàlegs sobre el futur del treball

Amb Life long learning, noves competències i qualificacions requerides: una mirada europea i internacional s’ha clos el Cicle sobre el Futur del Treball que han impulsat la Fundació Ernest Lluch i l’AMB. L’acte ha tingut lloc al CaixaForum Macaya (Barcelona) i s’ha pogut seguir en streaming des de les respectives plataformes webs. D’aquesta manera s’ha posat punt i final a un cicle que es va iniciar el 9 de maig parlant de les tendències sobre el futur del treball i que va prosseguir el 17 de mig centrant el debat sobre l’impacte de les tecnologies al mercat laboral.

Amb les intervencions inicials d’Héctor Santcovsky (director de l’Àrea de Desenvolupament Social i Econòmic de l’AMB) i de Filo Cañete (alcaldessa de Sant Adrià del Besòs) en vídeo, s’ha donat pas al diàleg d’avui i que per a l’ocasió reunia a Xavier Matheu (director ad interim i cap del Knowledge Hub Department de la European Training Foundation a Torí) i Clara Centeno (investigadora sènior a la Unitat de Capital Humà i Ocupació del Joint Research Centre de la Unió Europea a Sevilla)

Amb aquests dos dialoguistes de luxe, la conversa, amena i còmplice ha recollit part de les inquietuds expressades sobre el futur del treball, la necessitat de formació, la predisposició i adaptació al canvi i la voluntat perenne d’aprendre. Així com el camí de reconeixement i validació de noves competències i qualificacions requerides, des d’una mirada europea i internacional.

Amb un torn de preguntes s’ha posat fi a aquest interessant diàleg. El director de la Fundació Ernest Lluch, Ferriol Sòria ha agraït als ponents i públic (presencial i online), sengles intervencions i l’assistència, tan avui, com en les anteriors sessions.

Recuepera la TRANSCRIPCIÓ de TOT EL CICLE AQUÍ

Coorrganitzat per: