Recull d’Homenatges a Ernest Lluch 22 anys després de la seva mort

La Fundació vol agrair de nou a tots els qui han participat als múltiples actes de record, formals o informals i en xarxes

21 de novembre de 2022

Descarrega

Descarrega

La Fundació Ernest Lluch vol agrair de nou a tots els qui han participat als múltiples actes de record, formals o informals i en xarxes #22anyssenseLluch

12 de novembre

1 – Concert de Santa Cecília en Memòria d’Ernest Lluch – Vilassar de Mar (18.30)

2 – Concert a Alaquàs en Record d’Ernest Lluch – Alaquàs (València) – 19.30 (ajornat)

16 de novembre

3 – Homenatge a Ernest Lluch a la Facultat d’Economia de la Universitat de València

19 de novembre

4 – Trobada d’Amics i Fundadors a Vilassar de Mar en els 20 anys d’activitat de la Fundació Ernest Lluch

Veure notícia aquí

5 – Homenatge a Ernest Lluch a Montmeló (Data Pendent Confirmació)

20 de novembre

6 – Homenatge anual a Ernest Lluch del PSC a Maià de Montcal. Amb Eulàlia Lluch, Joaquim Llach (Patró de la Fundació Ernest Lluch), Albert Bramón (Subdelegat del govern de Girona), Silvia Panenque (diputada al Parlament de Catalunya) i Salvador Illa (primer secretari del PSC)

7 – Diàleg Ernest Lluch sobre Reptes i Oportunitats del Sistema Nacional de Salut (Ministeri de Sanitat, Madrid)

21 de novembre

Veure Notícia aquí Amb Joan, Majó (president de la Fundació Ernest Lluch) , Carolina Darias (Ministra de Sanitat), Rosa Urbanos (Catedràtica d’Economia Aplicada de la Universitat Complutense de Madrid), i José Jesús Martín (Catedràtic d’Economia Aplicada a la Universitat de Granada)

8 – Placa d’Homenatge a les víctimes del terrorisme a la plaça de la Vila de Badalona. 12.00 Amb l’assistència de Rosa Lluch.

Badalona ret homenatge a les víctimes del terrorisme amb la instal·lació d’una placa commemorativa a un dels xiprers de la Pl de la Vila. A l’homenatge han participat víctimes del terrorisme, entre elles, Rosa Lluch, filla d’Ernest Lluch, assassinat per ETA avui fa 22 anys.

22 de novembre

9 – Homenatge a la memòria d’Ernest Lluch a la Plaça Ernest Lluch de l’Hospitalet de Llobregat. 17.00

3 de desembre

10. Ofrena floral al Parc Ernest Lluch a Sant Cugat del Vallès. Dissabte 3 de desembre a les 10.00